Cele mai frecvente tipuri de procuri sunt:

  1. Procuri in legatura cu incheierea unor acte privind bunuri imobile;
  2. Procuri in legatura cu incheierea unor acte privind autovehicule;
  3. Procuri privind reprezentarea succesorală in procedura notariala;
  4. Procuri in legatura cu persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale, persoane juridice cu sau fara scop lucrativ;
  5. Procuri pentru reprezentarea in instanta;
  6. Procuri de reprezentare pentru depunerea cererii de divort;
  7. Procuri in vederea ridicarii pensiei;
  8. Procuri privind eliberarea pasaportului.

Documentele necesare pot varia, in functie de specificul procurii. Insa, ca regula generala, vor fi necesare:

  • Actul de identitate al persoanei care incheie procura, respectiv al mandantului;
  • Datele de identificare ale persoanei care va fi imputernicita, respectiv ale mandatarului.

Documente necesare:

  1. ACTE DE PROPRIETATE (Contract de vanzare cumparare, Contract de Donatie, Certificat de Mostenitor, etc);
  2. CERTIFICAT FISCAL – eliberat de Primarie – Directia de Taxe si Impozite;
  3. ACTE DE IDENTITATE SI DE STARE CIVILA ale mandantului/mandatarului (CI/BI, certificat de nastere si de casatorie);
  4. Perioada de valabilitate a procurii si numarul de exemplare.

  1. Actul de identitate al mandantului;
  2. Copia actului/actelor de identitate al mandatarului/ale mandatarilor;
  3. Perioada de valabilitate a procurii si numarul de exemplare;
  4. Actul de proprietate (factura, contract, certificat de mostenitor);
  5. Certificatul de inmatriculare al autovehiculului.

  1. Acte de identitate ale mandantului/mandantilor;
  2. Copia cartii/cartilor de identitate a persoanei/ale persoanelor imputernicite;
  3. Certificatul de deces al defunctului;
  4. Acte de stare civila care sa dovedeasca vocatia la mostenire;
  5. Testamentul, daca chemarea la mostenire se face in baza acestuia.

  1. Acte de identitate ale mandantului/mandantilor;
  2. Copia cartii de identitate a persoanei imputernicite/persoanelor imputernicite;
  3. Certificatul de inregistrare la Registrul Comertului;
  4. Actele de constituire ale societatii;
  5. Actele prin care se autorizeaza persoana fizica;
  6. Actele din care rezulta imputernicirea persoanei care se prezinta in fata notarului;
  7. Certificat constatator de la Registrul Comertului – se va obtine prin intermediul biroului notarial;
  8. Dovada rezervarii denumirii firmei, eliberata de Registrul Comertului, daca exista – in cazul procurilor ce se dau in vederea constituirii persoanei juridice.

  1. Acte de identitate ale mandantului/mandantilor;
  2. Copia cartii de identitate a persoanei imputernicite/ persoanelor imputernicite;
  3. Date cu privire la cauza dedusa judecatii (nr. dosar, instanta, obiect, termen).

  1. Acte de identitate ale mandantului;
  2. Copia cărții de identitate a persoanei împuternicite;
  3. Perioada de valabilitate a procurii și nr. de exemplare;
  4. Comunicarea documentelor care se solicită și de la ce instituție.

  1. Acte de identitate ale mandantului/mandanților;
  2. Copia cărții de identitate a persoanei împuternicite;
  3. Perioada de valabilitate a procurii și numărul de exemplare.

De ce noi?

Experiență solidă

Din 1995, oferim servicii notariale de încredere, cu o echipă experimentată și soluții juridice sigure, adaptate fiecărei situații, indiferent de complexitate.

Claritate juridică

Traducem limbajul juridic în termeni accesibili, astfel încât să înțelegi fiecare decizie și să ai siguranța că acționezi corect.

Rapiditate și eficiență

Gestionăm actele cu promptitudine, fără întârzieri, asigurând soluții juridice rapide și sigure pentru orice tip de client, de la persoane fizice la companii.

Încredere și siguranță

Suntem mai mult decât notari. Suntem partenerii tăi de încredere, oferind sprijin juridic clar, transparent și orientat spre protejarea intereselor tale.